Paradicsomleves rizzsel ~

by - 13:35


Nagyon szeretem uzsonnára a leveseket. A paradicsomleves mindig a gyerekkor menzáját idézi fel, hiszen olyan egyszerű, hogy ezt még a konyhás néni is jól megtudta csinálni. A most bemutatott leves nem tartalmaz rántást és tésztát sem, hiszen azt rizzsel helyettesítettem. A rizs ötlete a pont ma fogyasztott rizsleves után jutott eszembe. Nagyon szeretem azt a levest is, talán majd egy következő posztban bemutatom a barátom családjának különlegességét.

RECEPT

Hozzávalók

  • 500 g Sűrített paradicsom (Azt válasszátok amiben csak paradicsom és só van.)
  • 1/2 l Víz
  • 1 db. Vöröshagyma
  • 1 gerezd Fokhagyma
  • 3-4 csipet Stevia
  • 1 cikk Zeller
  • 1 ek. Olívaolaj
  • Só, bors
  • 1 db Tyúkhúsleveskocka (elhagyható)
  • Kicsit több, mint negyed bögre rizs


Elkészítés

A vöröshagymát függőlegesen bevágtam és olívaolajon egy kicsit megfuttattam. Felöntöttem a paradicsommal és vízzel. Ezután jött a só, bors ízlés szerint és a fokhagyma. Ilyenkor lehet a tyúkhúsleveskockát is belerakni. Beleszórtam a rizst és fedő alatt addig főztem, amíg a rizs puha nem lett. Ha idő közben túl sűrű lenne a leves egy kis vízzel még fel lehet önteni. 


És már kész is! 20 perc alatt elkészíthető és több adag is kijön belőle.

Jó étvágyat! Puszi:
Viki♥


You May Also Like

0 megjegyzés