Székelykáposzta csirkésen~

by - 6:16



Bármit lehet enni.... Csak jól kell összeválogatni az alapanyagokat. Ilyen a székelykáposzta is, aminek többször kéne előfordulnia a háztartásokban. A savanyú káposzta igazi vitaminbomba, ennek ellenére nagyon megosztó ételünk. Szerintem nem igazán létezik olyan, akinek közömbös lenne, mindenkinek határozott véleménye van róla. Pedig erősíti az immunrendszert, magas a C-vitamin tartalma, felveszi a harcot a daganatos sejtekkel szemben, kimagasló az élelmi rost tartalma és még lehetne sorolni. Ezekkel az adagokkal én 3 napra tudtam magamnak dobozolni. 

RECEPT

Hozzávalók


  • 80 dkg Savanyú káposzta
  • 500 g Csirkemell filé
  • 1 db Vöröshagyma
  • Fűszerek: Pirospaprika, őrölt bors, szemes bors, babérlevél, ételízesítő (natúr)
  • Víz


Elkészítés

Kevés kókuszolajon megdinszteltem az apróra vágott hagymát. Ezután rászórtam 1-2 teáskanálnyi pirospaprikát, majd a kockára vágott csirkehúst is hozzáadtam. Ezt időnként megkavargattam, míg a csirke ki nem fehéredett. Mikor a hús kifehéredett ráborítottam a savanyú káposztát. Megszórtam sóval, borssal, ételízesítővel, raktam bele szemes borsot és babérlevelet is. Ezek után következett a víz, amiből csak annyit raktam bele, hogy mindent ellepjen. Fedő alatt egy órát hagytam főni. 


Egy adag makrói:


  • 260 kcal
  • 38.3 g fehérje
  • 4.6 g zsír
  • 15.66 g szénhidrát

Jó étvágyat! Puszi:
Viki♥



You May Also Like

0 megjegyzés