Tejberizs rizstejjel ~

by - 7:47



Ez egy kicsit több időt vesz igénybe, így csak egy hétvégi reggelinek tudom elképzelni. Bár lehet, hogy csak azért, mert magamból indulok ki és én általában minden reggel rohanok.:) Nagyon finom, laktató és vegánok is bátran fogyaszthatják, hiszen bármelyik növényi tejjel elkészíthető. 

RECEPT

Hozzávalók

  • 1 bögre/ 350 ml Rizstej (Joya)
  • 1/4 bögre/ 70 g Fehér rizs 

Elkészítés


A tejet és a rizst egy kis fazékba beleraktam és lassú lángon fedő alatt főni hagytam. Néha megkavargattam és amikor láttam, hogy a rizs megpuhult leszedtem a tűzről. A fedőre ráborítottam egy konyharuhát és még pár percig hagytam a saját gőzében puhulni. Fahéjjal és gyümölcsökkel tálaltam. 

Egy adag makrói:
  • 451 kcal
  • 5,3 g fehérje
  • 3,4 g zsír
  • 97,5 g szénhidrát


Jó étvágyat! Puszi
Viki♥



You May Also Like

0 megjegyzés